maanantai 15. huhtikuuta 2013

Niskasta kiinni

Nyt mulle riitti kaikki sairastaminen. Liikkumisen puute ajaa minut kohta hulluksi. Huomaan, että pinna kiristyy entistä helpommin ja kaikki ärsyttää enemmän ja nopeammin. Jotain on tehtävä! Joogan kanssa olen aloitellut paluuta liikunnan pariin jo muutaman päivän ajan, mutta se ei riitä. Tarvitsen jotain millä purkaa kaikki ärsytykset. Muuten tilanne voi mennä vakavaksi  ;-)


Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että työpaikkani tarjoaa paljon mahdollisuuksia liikkumiseen. Töissä olen käynyt Krav Maga treeneissä ja jumpassa. Molemmat on olleet katkolla tämän kevään, sairasteluiden takia. Nyt sitten otin itseäni niskasta kiinni ja pyysin työkaveriani tekemään minulle saliohjelman. Tavoitteena on käydä salilla parina aamuna viikossa. Sovittiinkin, että aloitetaan ohjelma jonain aamuna, jolloin työkaverini tulee käymään läpi kaikki liikkeet. Katsotaan yhdessä painot ja sarjat jne.

Salilla käymisen lisäksi olisi tarkoitus käydä muutaman kerran viikossa lenkillä ja joogata. Näillä eväillä olisi toivomus päästä tuostä räjähdysvaarasta eroon.

2 kommenttia:

  1. Räjähdysvaara on mullakin ilmeinen, jos tulee liian pitkä tauko. Ja etenkin, jos en pääse ulos raittiiseen ilmaan. Siinä räjähtää jo päivässä, jos niikseen tulee :)

    Ihanaa, jos oliskin joku, joka tekis oman ohjelman ja vielä seurais, että sitä noudatetaan. Sitä tarvisin minä myös just nyt.

    VastaaPoista
  2. Tai ajattelepas jos pääsisi sellaiselle rääkkileirille missä suurin pudottaja kilpailijatkin on. Olisi kiva päästä kokemaan Jillianin tai Bobin treeni. Tämä on ihan varmasti sitten ainoa maskoistinen haave mitä mulla on :D

    VastaaPoista