keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Kauneuden hoitoa

Eilen tuli Dermosil paketti. Olin tilannut sen ensimmäistä kertaa Smart Postin pakettiautomaattiin. Automaatin käyttö oli todella helppoa, mutta tietysti paketti oli laitettu kaikkein ylimpään lokeroon, johon minun 150 senttinen varteni ei tietenkään ylettynyt. Vaikka kuinka yritin kurkotella, niin yletyin nipin napin paketin yhteen kulmaan. Ei siinä kaupan eteisessä auttanut muu kuin odotella kilttiä ohikulkijaa jolta pyytää apua. Onneksi paikalle tuli minun mittapuun mukaan pitkä mies, joka otti paketin ylhäältä.

Paketti tuli juuri sopivaan aikaan. Muotoiluvoide olikin minulla jo loppumaisillaan ja hiuskiinne oli loppunut kokonaan. Itse pidän tuosta muotoiluvoiteesta tosi paljon. Toisin kuin muotovaahdot tai muut vastaavat, hiukset jäävät luonnolisen tuntuisiksi. Minulla on luonnonkiharaa hiuksissa ja joudun suoristamaan niitä päivittäin, jolloin hiukset vaativat myös suojaa. Voide antaa myös sen. Samalla täydensin omia ja tyttärien meikkivarastoja. Dermosilillä oli ihana tarjous mineraaliputerin tilaajalle. Samalla kun tilasit irtopuuterin, sait kivipuuterin kaupan päälle. Irtopuuteri minulle ja kivipuuteri tyttärelle. Bonus pisteillä sain hiuksiin suihkutettavan hoitoaineen ja päivävoiteen kaupan päälle.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti